Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Jesper Melin - 17 januari 2008 23:54

Idag har Micke och Erik varit här hos mig och sett på film. Ea kom över en stund, men då hade vi redan sett klart på filmen och Erik hade gått hem.
Det började med att Ea visade ett klipp med Britney Spears när hon inte är så grym på att dansa och slutade med att vi försökte komma på alla band som man lyssnade på när man var liten. Musiken som man fick höra på när man gick på skoldisko och hur man skulle dansa till det. Micke och jag stod i "hörnet" och skulle se balla ut genom att putta på varandra medans Ea skulle vara snygg på dansgolvet, en rolig kväll helt enkelt :D

Av Jesper Melin - 17 januari 2008 11:55

Ikväll så hjälpte jag Micke att sätta upp Keira på hans vägg. Mitt i jobbet kom Micke på att han hade tvätt nere i tvättstugan och tiden hade gått ut, så han fick sitta och vänta på att han som hade tvättstugan kom och kollade sin tvätt, så jag fick göra det mesta av jobbet, fast det gjorde inget, att sätta upp bitarna är det roligaste :D

Ovido - Quiz & Flashcards