Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Jesper Melin - 21 januari 2008 10:05

Så typiskt, förra gången jag åkte hem till Möklinta så glömde jag bort interneträkning, kom sen hem igen och ville surfa, men det funka inte, då hade jag glömt att betala. Tog några dagar innan det hoppade igång igen.
Nu har jag gjort samma sak igen, det skulle vara betalt i fredags och i fredags åkte jag till Möklinta. Fast denna gång kom jag på det iallafall så det var inte så stor överaskning när jag kom tillbaka.
Men hur kan jag då sitta o skriva nu? Finns någon granne här i närheten som inte har krypterat sitt internet, så jag sitter och småsurfar på hans/hennes internet, perfekt då jag behövde kollla schemat för imorgon då plugget börjar igen. Nu ska jag äta frukost, sen blir det att försöka städa så det blir lite fint här, måste också gå och handla en sväng, det börjar bli bra tomt nu i kylskåpet.

Ovido - Quiz & Flashcards