Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Jesper Melin - 11 januari 2008 12:59

Så sitter man på spänn hemma i lägenheten och bara väntar på att få skriva tentan, lite orolig känsla har man i magen, hur kommer det att gå, har jag pluggat tillräckligt? Det kan man aldrig veta innan, men varje gång man ska skriva tänker man "Å jag borde ha pluggat mer och inte spelat den där extra timmen", men i slutändan har det alltid gått bra endå.

Tentan börjar halv 3, så jag ska nog ta och kila iväg till plugget och sitta där en stund och läsa in de sista bitarna så de sitter fast i huvudet. Kanske det är några från klassen som redan sitter där, då kan man hinna snacka av sig lite om det är nått som man har missförstått. Det är alltså Operativsystemet jag ska tenta av, hoppas det går bra, men det borde det göra :)

Jag önskar mig själv lycka till, så är jag tillbaka ikväll o skriver nog av mig lite.

Av Jesper Melin - 11 januari 2008 11:59

Det känns som att tentan gick bra, visst stressade man kanske igenom på vissa bitar och hade ibland en svag aning om hur saker och ting var, men det ska vara G, kan inte tänka mig annat.

Ovido - Quiz & Flashcards