Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Jesper Melin - 23 januari 2008 00:17

Idag så började min andra kurs, datorkommunikation, verkar bli en bra kurs, mycket jobb blir det, men roligt med data så det ska nog gå bra.


Gick och köpte ramar till mina förstoringar som hade beställde förra veckan, gjorde bara 2 eftersom jag inte var helt nöjd med bildkvalitén på 2 av bilderna, men jag orkar nog inte skicka tillbaka dom och jävlas, det är bara 20 kr det handlar om så det är inga större summor direkt.

Satt mest och gjorde inget speciellt på kvällen, Van Helsing skulle visas på 6:an så jag bjöd över Linnea så man fick lite sällskap, vi tycker väldigt olika om själva namnet Van Helsing, jag tycker det är skit ballt medans Linnea tycker det är super töntigt :)
Kvällen avslutades med att se på Scrubs och sen Jay Lenos monolog.


Wash your hands in the lake of your blood
Just before you die!

Ovido - Quiz & Flashcards