Alla inlägg den 14 juli 2006

Av Jesper Melin - 14 juli 2006 17:15

Åkte in till jobbet idag fast jag var ledig. Kännde att jag behövde lite fler gruvtimmar innan jag börjar jobba som guide på måndag. Blev ett barnäventyr på förmiddagen, sen så skulle jag gå en 3schaktsvandring kvart över 2. Men kl 2 ringer en av guiderna och säger att en guide måste komma ner till 155 m och hämta 2 st. Alla var upptagna så då sa jag "Jag sticker ner och hämtar dom". Drog på mig varma kläder och stack iväg mot hissen. 4 min och 17 s är skit tråkiga om man står i en hiss. Men ner kom jag och sprang genom mörkret för att hitta gubbarna. Hade ingen lampa med mig så jag fick använda telefonen, tillslut ser jag 2 vita hjälmar i mörkret. Tar med mig dom till hissen. Fick stanna en gång på 60 m för att ta upp en annan grupp. Roligt att kunna få göra något själv, åka hiss tillexempel :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards