Alla inlägg den 3 juli 2006

Av Jesper Melin - 3 juli 2006 21:55

Ja, då var den här dagen över. Började jobba imorse vid 8 tiden, ramlade in lite sen men eftersom jag var först så gjorde det inget. Kommer in en hund på kontoret, lite funderade tittar jag på hunden och ser att dess matte är strax bakom :) Väldigt varmt på rummet var det idag, solen ligger på hela dagen så det blir väldigt varmt. Så vi åt mat i tingstsalen idag, kändes som i en film där man äter på ett jätte långt bord och gästen är på andra sidan rummet typ :)Kom hem runt halv 5 och åt pannkaka som mamma precis hade lagat, grädde och jordgubbar, kan det bli mer sommar? Sen ringde Calle och frågade om vi skulle åka och bada, och det gjorde vi :) Först åkte vi hem till Micke och åt jordgubbar med glass. Tog cyklarna och åkte för att möta upp Erik, cyklade sen vidare till Hällsjön och badade, det börjar bli varmt och skönt där nu. Sen var det ju bara att komma på nått att göra efter badet, nu jobbar bara Micke och jag, så dom andra ville ju vara uppe sent, men vi är ju tvunga att sova. Så vi åkte över till Micke igen, tog thé och knäckebröd med kaviar och satte oss och snackade en massa skit som vi brukar göra runt matbordet. Ikväll var det Family Guy på 6:n så vi var ju tvunga att kolla på det :) Sist kollade vi på Seinfield, tokiga saker det där :P Ska försöka att lägga mig tidigt ikväll, måste sova igen några timmar, blir oftast sena nätter och tidiga mornar nu när det är sommar.Nu vill jag se hur det blev med allt jag skrev, det är ju trots allt bara min andra blogg jag skriver i mitt liv :)

Av Jesper Melin - 3 juli 2006 10:49

En tjej kompis tycke att jag skulle börja blogga som alla andra människor :)Varför inte tänkte jag, och här är jag nu och skriver min första blogg på nätet! Får ta och skriva lite mer och roligare saker när jag kommer hem, sitter just nu på jobbet och ska inte ta för mycket tid ifrån den.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards