Alla inlägg den 4 juli 2006

Av Jesper Melin - 4 juli 2006 15:02

Fick länken av en polare, lyssna på tjejen som sjunger. Hon sjunger fantastiskt fast hon bara är 11 årLänk

Av Jesper Melin - 4 juli 2006 08:55

Typiskt, igår tänkte jag att jag skulle lägga mig tidigt, men gjorde jag det, nej! Visste att jag skulle vara trött att gå upp, men upp kom jag iallfall :) Blev bara juice och macka till frukost efterssom jag inte hann dricka thé. Barnslig som jag är så satt jag och kollade på "He-Man and the masters of the universe" när jag åt frukost :PLyssnade på en så himla bra låt i bilen, metal alltså, sjöng med så jag vaknade till. Har bara hittils hunnit med att koppla in en ny dator på kontoret och små renderat lite. Ska försöka att hälsa på dom andra i receptionen idag, han inte med det idag. Men nu ska jag skriva varför rubriken är "Radio". När jag sitter och jobbar så har jag börjat lyssna på radion över nätet, P3 lyssnar jag mest på. Ni måste börja lyssna mer på radio! Roligt när man börjar veta vad som ska sändas och man sitter och väntar på att en "show" ska börja :) Skönt med radio, håller en vaken och informerad! Måste börja jobba, kan inte sitta här hela morgonen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards