Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Jesper Melin - 18 juni 2008 21:50

Rätt läskigt är det hur tiden faktistk går frammåt, tiden man har haft är borta, endast ny finns att få.


Så imorgon den 19:e Juni flir jag alltså 21 år, redan nu känner man att man kommer in i stadiet i sitt liv där födelsedagar inte betyder så mycket, att bli firad är inte det viktigaste. Annat var det förra året då man blev 20 och fick gå på systemet, men nu är det inte så mycket alls att låsa sig på. Man blir äldre och så är det bara, samtidigt som man tar det med glädje så inser man som sagt att tiden går framåt.

När man var liten så höll man på att explodera flera veckor innan man faktiskt fyllde, vad ska man få i present? Kommer tårtan vara stor, får jag det där jag önskade mig? Idag vill jag helst bara ha en trevlig dag med familjen, vilket vi kommer att ha imorgon, ska på resturang och äta mat, det ska bli skoj, behöver inte vara mer avancerat än så. Fast jag måste säga att barnet i mig undrar över vad Sara och Linnea har varit på stan idag och gjort, kanske en fin present måntro? Det får man se imorgon helt enkelt :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards